Jump to content
Notice to Hotmail/Gmail & BT Internet users - Please check your SPAM/JUNK folders for our emails. Please add our email as a contact to your email account.
Cymro

Ultimate Dubs 2013

Recommended Posts

jamiedub

May come up with the missus . Be in the bini though !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
willashcroft

Think I'll be coming to this now. Anyone else from Yorkshire going? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw
May come up with the missus . Be in the bini though !!!

I do hope so JME

Share this post


Link to post
Share on other sites
jamiedub

MIght tag along at some point so were not loaners :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
DaveCoupe46

hoping to make this show in my mk2 polo coupe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
J LVU

Ill be there :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
barney22998

This shall be my first show i will be in a mk3 without an exhaust selling various parts, please feel free to browse and introduce yourselfs :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frascano

Just arrived at my hotel. Parked next to a blue mk3 breada

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobWhite1992

Quite a few people are having problems getting in due to having too much fuel..

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw

idiots, says when they register they have to be in the red!!

Just drive round telford until you use it all lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VeeDub94

En route. If I see anyone there I know, holla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
erixtar1992
idiots, says when they register they have to be in the red!!

Just drive round telford until you use it all lol.

dafuq?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw

cant go into an indoor event full of shit loads of fuel. what if there was a fire?

Share this post


Link to post
Share on other sites
erixtar1992

thats jokes haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw

So then.. who was it??

481371_10152659888530154_1322499077_n.jp

Got home, reversing into garage and noticed it PMSL

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaxGT

I know :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw

whoo? haha

I'm assuming its Stef tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
philpheasant

UD was that good, I bought a set of plates for the veccy. Had nothing that needed polishing or made to smell nicer, no golf on 18's, or running 20vT, air on a polo?, no desire to buy an overpriced scene t-shirt, left very little to shop for except the usual barrage of stickers! Plus I'm sure at least half the cars were there 2 years ago. It's deffinately turning into more of a social event!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joss

It was my first UD and it wasn't as amazing as I expected it to be to be honest! I mean yeah it was cool, but I was bored after about two hours. Might be because I didn't know many dubbers but it's not like I was alone and I had the odd chat and so on..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frascano

I thought it was great. Just weather! Saw a few coupes, G40 etc and that savage coupe inside!

I was on a stand with a 11 of my mates, rag top coupr with massive arch mess like Dan Fuller ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mark_crox

So any photos? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jake Ellis

Only 1 of ash and me wid a sik 6n2 tings

44A946CF-142C-4F89-9F73-D63F0CB6C96D-302

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw

pahaha fuckin hell. thats a 6n2???

Saw the sunroof ash, looks siiick!!!!

Edited by B-shaw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jake Ellis

Yeah man with 6n Lexus lights! Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy Guidelines