Jump to content
harris.racing

VW Action 30/8/13 - 1/9/13 Santa Pod

Recommended Posts

harris.racing

Next big-ish weekend even to plan for now IMO - assume the club will be sorting a stand/club camping, unless you want me to?

Action is a weekend at Santa Pod, drag strip action, show and shine, loads of stuff going on, big event, everyone loves it - even has a dance tent!

http://www.vwaction.com/vwaction/

Tickets are cheaper if you book in advance.

I aim to arrive around lunch time on the Friday this year, make the most of it - unless you can go earlier aha.

Copy and paste this list to register interest:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Edited by harris.racing

Share this post


Link to post
Share on other sites
MoustacheG40

I'm 100% in

Share this post


Link to post
Share on other sites
m4ttyf

ill be there as per

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex

If my car's back together by then, I'm hoping to be there.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cymro

Id rather action over ed38 but mates seem to be bumming edition again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
etches69

I shall be there racing, on another clubstand though :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
matt01
If my car's back together by then, I'm hoping to be there.

Did you manage to get any of it pulled back out when you left?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mclovin

If there's space can I hide my car at the back? 100% wanna go but also wouldn't mind getting it on the strip. Saw plenty of non dubs lurking in the club stand section last time

if not me and jay are on about buying a cheap shit heap polo but tbh its money I'd rather chuck at my own cars

Share this post


Link to post
Share on other sites
harris.racing

Ceri just come we can be your friends too :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
B-shaw

Be reet Guy, sure you don't need a VW to be in club camping.

I'm there!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaxGT

Its gonna be siiccckkk

Hope mikey comes....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex
If my car's back together by then, I'm hoping to be there.

Did you manage to get any of it pulled back out when you left?

No, was advised it would be best not to touch it until the assessor had looked.

Seemed sensible to me. The boot closes and locks, and the light is still in one piece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
m4ttyf
Id rather action over ed38 but mates seem to be bumming edition again.

let them and come action with us

Share this post


Link to post
Share on other sites
harris.racing

Note - please only put your name down for club camping to get an idea of numbers.

1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8.

9.

10.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaz

1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9.

10.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nige8021

I've reserved a group camping area for 15 places

1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9. Nige (No chilli Vodka :lol: )

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
harris.racing

There you go then - Cheers Nige - Best get your names down fast!

Share this post


Link to post
Share on other sites
harris.racing

1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9. Nige (No chilli Vodka )

10. Scrubbersam - Sam (working away atm, cant get on here to list name)

11.

12.

13.

14.

15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaxGT

Why no chilli vodka nigel? :(

You actually told me it was chilli and told me what was in it, half an hour later i walked back up and you tricked me and said it was blueberry lol

Urgh, still feel the pain.

Share this post


Link to post
Share on other sites
harris.racing

One day off work, still feel shit but bored being at home already haha. Actions more hardcore too yay, not even taking BBQ, cheesy chips an curry sauce all weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites
nige8021
Why no chilli vodka nigel? :(

You actually told me it was chilli and told me what was in it, half an hour later i walked back up and you tricked me and said it was blueberry lol

Urgh, still feel the pain.

It was'nt me who tricked you I think it was Rob 8-) I can make up a new batch if you want Max :lol::lol: and a Korma version for Eric :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8volly

1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9. Nige (No chilli Vodka )

10. Scrubbersam - Sam (working away atm, cant get on here to list name)

11. Staffordmk2 - Oli

12.

13.

14.

15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matt01

1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9. Nige (No chilli Vodka )

10. Scrubbersam - Sam (working away atm, cant get on here to list name)

11. Staffordmk2 - Oli

12. Matt01- Matt

13.

14.

15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jamiedub
1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9. Nige (No chilli Vodka )

10. Scrubbersam - Sam (working away atm, cant get on here to list name)

11. Staffordmk2 - Oli

12.jamiedub- jamie

13.

14.

15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
harris.racing
1. harris.racing - Nick

2. MoustacheG40 - Brett

3. m4ttyf - Matty

4. Alex (car dependant?) - Alex

5. Mclovin - Guy

6. B-shaw - Toby

7. MaxGT - Max

8. Gaz

9. Nige (No chilli Vodka )

10. Scrubbersam - Sam (working away atm, cant get on here to list name)

11. Staffordmk2 - Oli

12. Matt01- Matt

13. Jamiedub - Jamie

14.

15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy Guidelines